برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم در شب عاشورا 

برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم در شب عاشورا 

تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
حسن بهرامی گفت: با همت بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام هم زمان با شب عاشورا ویژه برنامه کرسی تلاوت قرآن کریم با قرائت سوره مبارکه یاسین اجرا شد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با همت بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام هم زمان با شب عاشورا ویژه برنامه کرسی تلاوت قرآن کریم با قرائت سوره مبارکه یاسین اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت افزود: این ویژه برنامه به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) و هدیه به ساحت مقدس ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای آن حضرت برگزار شد.

وی بیان کرد: علاوه بر این در راستای عمل به توصیه های علامه امینی (ره) در خصوص دادن صدقه در شب عاشورا برای سلامتی قلب نازنین حضرت صاحب الزمان (عج)، به همین منظور با مشارکت اعضای کانون مبلغی جمع آوری شده و به عنوان صدقه به فقرا داده شد.

بهرامی عنوان کرد: یکی از رویکردهای کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام استفاده از ظرفیت اعضای کانون در اجرای برنامه های محرم است و در همین راستا از ظرفیت نونهالان کانون برای نوحه خوانی در مراسم عزاداری دهه اول محرم به ویژه در شب عاشورا استفاده کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت اظهار کرد: از دیگر ویژه برنامه های فرهنگی تبلیغی کانون در دهه اول محرم تولید محتوا در فضای مجازی بود و در همین راستا به همت جوانان مسجدی عضو احادیثی از امام حسین علیه السلام و مطالبی با مضمون واقعه عاشورا به صورت عکس نوشته و کلیپ تولید شده و سپس در فضای مجازی منتشر شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: یکی از اهداف برنامه های فرهنگی کانون در دهه اول محرم، تبیین قیام عاشورا و بیان درس ها و عبرت های عاشورا است.

پایان پیام/ 586